woensdag 7 augustus 2013

Een vlam fijne verjaardag

Goedemiddag allemaal

Iedereen bedankt voor de lieve reacties 
op mijn vorige post.

Ben vandaag er eens lekker voor gaan zitten, het mot regent hier een beetje 
en dat is natuurlijk ideaal weer om heerlijk te gaan freubelen.
Ik heb een kaart voor een jongen gemaakt naar aanleiding van een sketch
een hoop inspiratie challenge werd er gevraagd om een verjaardagskaart.
Deze twee heb ik gecombineerd en zie hier het resultaat.


Ik heb het plaatje van internet en ingekleurd met bruinzeel 
aquarel potloden.


De tekst heb ik met behulp van Microsoft gemaakt.


Groetjes Christina 


4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kinderkaart zeg ! Lekker stoer.
    Gezellig dat je meedoet bij de NKU.

    groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Christina,
    Een hele LEUKE verjaardagskaart is dit. Het plaatje lijkt me er 1 van Sliekje!
    Fijn dat je meedoet aan de uitdaging bij NKU.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, mooie uitwerking van de sketch.
    Superleuk dat je meedoet aan de challenge van de NKU, dank je wel en veel succes.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kinderkaart heb je gemaakt, origineel! Bedankt voor je deelname bij de NKU. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen