zaterdag 23 maart 2013

Een warme groet

Bij kleuren met potloden kwam ik deze callenge tegen,
Je moest je aan een kleuren kaart houden en je afbeelding inkleuren met potloden.
Nou mag ik sinds een tijdje graag stempels inkleuren en ik gebruik daar mijn
set van Bruynzeel aquarel potloden voor die ik van de Sint heb gekregen.
Dit is mijn creatie geworden.


Het is een vierluik geworden die in lente sfeer is opgemaakt.
Het hekje met de bloemen er achter is naar een idee van Christine en 
vond dit er helemaal bij passen.
De stempels heb ik ooit eens gekocht bij de boeken voordeel winkel.
Verder meerdere paarse en lila tinten en bruin cardstok gebruikt.
Het hekje is van Tim Holtz.
De roosjes zijn van de euroland.

Een heel gezellig weekend gewenst
Groetjes Christina


1 opmerking:

  1. Wat een lief kaartje!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij Kleuren met Potloden.
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen