maandag 17 september 2012

Trouwkaart

Hallo bloggers

Afgelopen week kreeg ik de vraag van een 
goede vriendin uit Denemarken of ik voor haar 
een trouwkaart wilde maken.
Heb geprobeerd zoveel mogelijk aan haar wensen te voldoen,
via de mail een foto gestuurd met een ruige opzet en na goedkeuring
plaats ik hem op mijn blog.



Omdat ik geen stempel heb van iets van een trouwerij 
heb ik via kleurplaten een afbeelding gezocht en
op de computer verkleind tot het formaat wat ik zocht.
Verder heb ik rood en witte cardstok linnen gebruikt en een paar gele bloemetjes 
opgeplakt om aan haar verzoek van de kleuren te blijven.
Aan de linker binnenkant staat een gedicht wat ik van Hanne meegestuurd 
kreeg, Rechts wou ze zelf nog iets neerzetten.

Een fijne week toegewenst
Christina

3 opmerkingen:

  1. Mooie kaart. Slim bedacht om een kleurplaat te verkleinen.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk deze uitdaging om een kaart te maken en dan nog met hulp en overleg en ook wel spannend denk ik of ze het goed vinden.
    Het is een prachtige kaart geworden hoor Christine!
    Fijn weekend
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen