woensdag 29 augustus 2012

Happy birthday


Na een kleine pauze ben ik er weer,heb echter niet stil gezeten en 
mijn huis eens lekker op de rit gebracht.
En samen met mijn man en kids lekker van het weer genoten.

Ook probeer ik zoveel mogelijk jullie 
creaties te bewonderen en een bericht achter te laten.
Ik kwam via Noor design een nieuwe blog tegen waar ze hele mooie 
nieuwe stempels laten zien en verkopen.
Gelukkig zijn er 4 die je zo van de site mag halen en gebruiken,
Neem eens een kijkje en wie weet zit er wat voor je bij.
Ik heb er de volgende kaart mee gemaakt.


De basis kaart is van papicolor met daar op een stuk 
linnen karton met een rand van martha stewart.
De digi heb ik ingekleurd met aquarel potloden en 
de jurk aangezet met glitter lijm om een galajurk te krijgen.
De bloemen zijn handgemaakt de buitenste zijn van een pons van ms.
En de grotere in de midden is een mal van joy.

Fijne middag Christina

2 opmerkingen:

  1. Hoi Christina

    Prachtig gemaakt
    mooi ingekleurd met die glitters
    leuk kaartje
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. erg leuk zo met die glitters, ben gek op glimmers...knuffies peet

    BeantwoordenVerwijderen